Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/webvol37/gc/gqboguipd6c64dg/sussisfitness.se/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Super helg - inspiration, motivation och nya vänner | Sussis Fitness

Super helg – inspiration, motivation och nya vänner

WOW .. säger jag bara, vilken helg. En helg fylld med motivation och inspiration med massor av träning, teknik, föreläsningar och promenader.

Resan började med att jag hämtade Jocke ( från teamet) och Carin ( ny bekant) i Märsta i fredags lunch. Sen körde vi kosan mot Sandviken och Högbo Bruk.

Väl framme samlades ett gäng i på SKKF summer camp. Vi var närmare 40 personer på Högbo bruk i Sandviken, ett läger i SKKF:s regi som hölls av Anders T Bergström. Ett glatt likasinnade personer med träning som fokus. Det var atleter som hade tävlat, skulle tävla och kanske kommer tävla. Men vi alla hade ett stort gemensamt intresse och det var just styrketräning.

Flera av atleterna hade jag träffat tidigare, men långt i från alla. Så nya bekantskaper knöts an. En del av atleterna hade jag till och med stått på scen med tillsammans, men jag har som vanligt noll koll på sånt. hahaha. Men nu har jag koll, och vi kom att bli riktigt goda vänner 😀 Scenen kommer vi stå på tillsammans framöver vilket kommer bli super roligt. 😀

När vi alla hade fått våra rum i Vandrar hemmet vi bodde på så begav vi oss till Sandvikens AK där vi hade vårt första pass.
Jag körde mitt egna pass, bröst/axlar. Testade lite för mig nya tekniker på bänkpress.

När träningen var klar så begav vi oss tillbaka till Vandrarhemmet där grillen tändes.

\"wpid-dsc_0022.jpg\" \"11412115_389223567948310_9095302693311743585_o\"

\"I \"Gose

Mycket kött och kyckling grillades 😀 Bea var det hinkvis av till dem som vill ha 😉 hahaha

Efter middagen som var helt underbart god tog vi alla en promenad runt sjön. Med möjlighet att ställa frågor till Eddie Bergqvist.

En skön promenad efter en riktigt god middag 😀

\"11412011_386355248218291_5382583429693756169_o\"

\"11402581_386355321551617_7103885212754552043_o\" \"wpid-dsc_0030.jpg\"

Efter promenaden var det dags att krypa till kojs. Klockan ställdes och 05,30 var jag uppe med Carin, Roger och Jenny som tog oss en runda runt sjön.

Bästa starten på morgonen. Innan en härlig frukost på Hotellet skulle intas.

\"wpid-dsc_0026.jpg\"

Frukosten intogs och en kortpromenad till hann vi med innan det var dags att bege sig till Gävle och Fyshuset för träning.

\"wpid-dsc_0043.jpg\"

På Fyshuset körd jag två pass, ett förmiddags pass och ett eftermiddagspass.. Inte för jag vet hur jag tänkte med kan säga att baksida ben och rumpa fick sin beskära del av träning.. 2h x 2 råkade det bli, känns rätt bra idag kan jag säga. 😀 Fick massa goa tips på nya övningar från Eddie som jag ska ta med mig.

Mycket rumpa blev det som sagt.

\"Super \"...

\"wpid-dsc_0045.jpg\"

\"Sara

Lördagens middag blev på Monrose\’s Restaurang Sandviken , maten var god, men kanske inte riktigt så dietvänlig som jag önskade…. Hela helgens \”diet\” körde i hop sig totalt. Men vissa väljer inte det minsta när de ska äta…. Här är en 2 kg hamburgare bestående av 600g bröd, 1 kg kött och massa annat smått och gott.

\"\"

\"\" \"Jenny

Efter denna middag blev det time för 3:e promenaden runt sjön denna dag. Allt för att gå ner maten.

\"wpid-dsc_0082.jpg\" \"wpid-dsc_0080.jpg\" \"wpid-dsc_0084.jpg\"

Söndagen följde av träning den med, ett gott ryggpass fick jag till.

\"wpid-img_20150607_130307.jpg\"

En sammanfattning av helgen är bara SUPER!!! Underbara föreläsare Anki Sundin var även på plats och pratade kosttillskott och deff för strandform 😉

Rachid Misk från domarkomitén var på plats så vi hade möjlighet att ställa massa frågor och få feedback. Super bra!!! Riktigt värdefullt.

\"Rachid

\"wpid-dsc_0110.jpg\" \"wpid-dsc_0085.jpg\"

\"Rachid \"Fyshuset

\"wpid-dsc_0021.jpg\"

\"Fina \"wpid-dsc_0057.jpg\"

\"wpid-dsc_0074.jpg\" \"wpid-dsc_0040.jpg\" \"wpid-dsc_0035.jpg\"

\"Klaudia

Jag vill tacka alla som var med denna helg och gjorde den så underbart rolig. Framförallt tack till Anders, Eddie, Sara, Anki, Rachid och Fredrik samt SKKF som gjorde denna helg möjlig och bäst på alla sätt och vis.
Ser fram emot nästa år, så håll tillgodo till vi ses igen förhoppningsvis på någon tävling framöver.

PS! Ni som inte varit med på detta läger, jag kan varmt rekommendera att följa med nästa år. Så givande!! DS!

Kram och kärlek

Sussi

\"\"

Share:

More Posts

Business woman

Vad händer och vad har hänt? Jag är inte så frekvent i mitt bloggande längre som tidigare år. Det beror så klart på många olika

Allt och lite till

Nu var det bra längesen jag skrev något. Det har verkligen varit fullt upp i livet. Massor av jobb har det varit och är fortfarande.

Idag för ett år sen

Gjorde mitt sista pass innan min senaste operation då mitt lymfsystem förstördes. Den dagen som mitt liv förändrades rejält \”igen\” Den dagen då jag inte